Reference lektorů

Pro začínající učitele MŠ je kurz velmi přínosný a inspirující. Je prostor pro diskuze a praktická část je rozsáhlá.
Osobně mě to motivovalao pracovat podrobněji na sestavení sylabusu vedení třídy předškoláků a shánění pomůcek.
Randa T.



Velmi obohacující seminář pro učitele a lektory. Příjemné prostředí a atmosféra.
Možnost diskutovat o konkrétních situacích při výuce.
Vše obohaceno názornými ukázkami her a vzdělávacích aktivit. Já velice děkuji.
Lucie C.



Děkuji za výborný seminář nabitý inspirací. Spousta nápadů, her, aktivit - to velice oceňuji.
I názorné ukázky a vyzkoušení jsou super!
Ošahání si pomůcek a jejich využití také bezva.
Užitečné bylo i seznámení se s Montessori pedagogikou.
Milada L.







Aktuality

18.8.2021

Online přihlášky na ukázkové hodiny angličtiny pro děti budou probíhat začátkem září.
Přihlásit se můžete zde .

27.7.2021

Zážitkový workshop pro lektory a učitele angličtiny (nebo jiného cizího jazyka) s prvky Montessori pro výuku předškolních dětí a mladších školáků.

Termín: 

Sobota 4.9.2021 od 10.00 do 16.00 hod

Zážitkový seminář je určen pro stávající lektory Angličtiny, kteří chtějí učit přirozenou, zážitkovou a hravou metodou, a chtějí se zdokonalit ve své práci s dětmi.

Joyful English je výukový program pro předškolní děti a mladší školáky, ve kterém jsou využívány prvky Montessori pedagogiky.

Zážitkový seminář je určen pro stávající lektory Angličtiny, kteří chtějí učit přirozenou, zážitkovou a hravou metodou, a chtějí se zdokonalit ve své práci s dětmi.
Joyful English je výukový program pro předškolní děti a mladší školáky, ve kterém jsou využívány prvky Montessori pedagogiky.

16.7.2021

21.7.2021 v 19.30 hod online - ZOOM
Co kdybyste měla ve svých materiálech pro výuku jazyků karty, které jsou vhodné pro děti od 3 do cca 9 let?

Dnešním dnem tvoříme svou budoucnost
-
Úspěchu dosáhneme mnohými maličkostmi

Follow us:

„Tak jako báseň i život se hodnotí ne podle délky, ale podle obsahu.“

Lucius Annaaeus Seneca

© 2013 joyfulenglish.cz

webové stránky